Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Gminny Zespół Lecznictwa Otwartego w Kietrzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.gzlokietrz.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: mgr Agnieszka Domagała — email: adomagala@gzlokietrz.pl lub telefonicznie 77 485 52 30 wew 203 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: ul. Kościelna 1, 48-130 Kietrz,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Nadrzędnym celem naszej działalności jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie.
Z tego powodu przeprowadziliśmy w naszej przychodni szereg zmian modernizacyjnych.
Zlikwidowano wszelkie bariery architektoniczne, które uniemożliwiały poruszanie się osobom niepełnosprawnym.
Nasi pacjenci mają do dyspozycji parking a osoby niepełnosprawne oddzielne stanowisko parkingowe oraz podjazd do przychodni.

W 2006 roku do użytku oddano dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych, dzięki któremu osoby z dysfunkcją narządu ruchu mogą dotrzeć do gabinetów lekarskich znajdujących się na pierwszym piętrze naszej przychodni.
Szanowny Pacjencie, w sytuacji szczególnej takiej jak np.: awaria windy, prosimy o kontakt z pracownikiem rejestracji. Pracownik ten niezwłocznie powiadomi lekarza, który przyjmie osobę w określonym czasie i wyznaczonym gabinecie znajdującym się na parterze placówki. Dobro i niesienie pomocy naszym pacjentom jest dla nas najważniejsze.

Budynek placówki w pełni przystosowany jest do obsługi osób, które mają problem z poruszaniem się. Do dyspozycji osób niepełnosprawnych są również specjalnie przystosowane sanitariaty. Ponadto istnieje możliwość wypożyczenia na terenie GZLO wózka inwalidzkiego do transportu chorego.

Podczas rejestracji i przy załatwianiu spraw administracyjnych, osoby niesłyszące mogą skorzystać z pomocy pracownika GZLO, który zna język migowy.

W naszej placówce wszyscy pacjenci traktowani są tak samo i każdy z nich może otrzymać profesjonalną i życzliwą poradę.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W naszej placówce działa system komunikacji niewerbalnej.